7:e dec

Haha, på fredag ska jag träffa En kompis :D Fan, vad jag har saknat henne. Shit, tiden går verkligen fort. Usch en till skoldag, ajja det är väl mitt eget fel att det har blev som det blev, fast seriöst alltså, det är fan inte mitt problem, ajja jag får skylle mig själv. Hata luciatåg för tillfället, hoppas att det blir bättre sen, jag vill inte vara lucia längre, det är bara dåligt. Okej, ta inte det jag säger jätteseriöst, jag råkar bara vara på väldigt dåligt humör just nu. Längtar till fredag <3

Dagens låt :

Så mörk är natten i midvintertid.
Men se, då nalkas Lucia.
Hon kommer, den goda, med ljuset hit.
Hon kommer med hälsning om julefrid.
Hon kommer med ljus i sin krona.

I mörka natten i midvintertid
vi hälsa dig, väna Lucia.
Välkommen, du goda, med ljuset hit.
Välkommen med hälsning om julefrid.
Välkommen med ljus i din krona.


Ska ha luciaövning idag :/


Ha det bra ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0