Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig

Hej, allt känns nog rätt bra nu. Bara för man är lycklig behöver man inte vara kär.
Skapande skola imorrn, yay, nejmen seriöst 18 dagar kvar till premiär det är inte mycket. Viking Line, det ska bli så sjukt kul, lääängtar. Ska vara jättesocial, haha, det kommer bli kul. 
Visst, jag kan hata några sv er ibland, fast just nu är det väl rätt lugnt med det, det är ju inte era fel. Jag kan vara grymt jobbig, det vet jag själv, jag kräver inte att ni ska gilla det, det är bara att acceptera, det gäller mig också. Vi kommer ha grymt kul i Falun, det är jag säker på. 
Börjar bli lite sjuk tror jag, det får inte hända vad som än händer.


Jag vet jag kan vara förjävlig, jag vet att jag kan vara elak, det finns inga bortförkaringar till det. Jag ska kämpa på och göra så gott jag kan, mer än det kan jag inte göra. Jag ska på riktigt göra så gott jag kan, annars har jag inget med er att göra. Älskar er <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0